Z důvodu pracovní cesty budou všechny objednávky expedovány nejdříve 15.4. Děkujeme za pochopení Váš tým Motodream

Otázky a odpovědi

Nejčastější dotazy zákazníků 

Musí se přípravek rozleštit?
Nemusíte náročně rozlešťovat, na viditelných místech jen jednou utěrkou rozetřete a druhou doleštěte do sucha. Na místech kam nevidíte a nedosáhnete přípravek pouze nastříkejte a nechte ho tam působit.

Čím to mám setřít?
Nejlépe poslouží švédská utěrka (utěrka z mikrovlákna) nebo jiná savá utěrka, která nezanechává chloupky. Ideální je mít 2, jednu na prvotní rozetření přípravku a druhou na setření přebytečné emulze dosucha a doleštění. Obě utěrky nasáté přípravkem si schovejte a používejte dle potřeby na občasnou údržbu (setření nečistot, doleštění atd.)

Na kolik to vystačí jeden sprej?
Přípravkem zbytečně neplýtvejte, při větším množství by Vám mohl začít zbytečně stékat. Jeden sprej ze zkušenosti vyjde cca na 4 motorky nebo např. 2 auta včetně motoru.

A to je nějaká leštěnka?
Není to leštěnka, je to penetrant tzn. že proniká dovnitř ošetřeného materiálu a z něj vytěsňuje vlhkost i špínu a odstraňuje korozi a zabraňuje vzniku nové. A zároveň na povrchu zanecháva tenký ochranný průhledný film.Není to tudíž pouze povrchová ochrana, ale ochrana zevnitř materiálu. Navíc je to aktivní ochrana a péče tzn. že neustále působi dokud se časem mechanicky nebo častým mytím např. šampónem nespotřebuje a je potřeba přípravek znova aplikovat. A to že to zároveň leští je jen druhotný účinek tohoto přípravku.

Kde se to vyrábí?
Je to kanadská značka vyráběná v Kanadě.

Jak dlouho je tento přípravek na trhu?
Přípravek byl vyvinut před 30 lety a u nás na českém trhu je oficiálně od roku 2016.

Jak často by se to mělo aplikovat?
Záleží na čem a v jakém prostředí je používán. Na krytých částech, které nejsou tolik vystaveny vnějším podmínkám vydrží aktivní 1 až 2 roky. Na částech, které jsou více vystaveny okolním podmínkám (vlhkost, sůl, bahno atd.) doporučujeme používat min 2 ročně. A v případě, že části na kterých je přípravek aplikován jsou vystaveny extrémním podmínkám (neustálá vlhkost, slaná voda nebo vzduch, bláto) používejte dle potřeby (poznáte např. podle toho že voda přestane na povrchu dělat „kuličky“ a  zanechává nehezké mapy).

Jaký je rozdíl mezi ACF-50 a Corrosion BLOCK?
Corrosion BLOCK je průmyslová hutnější varianta ACF-50. Tloušťka ochranného  filmu ACF-50 je 0,00026 mm a Corrosion BLOCKU 0,00049. Corrosion BLOCk se hodí tam kde vzniká intenzivní kontakt se slanou vodou, sněhem, ledem nebo bahnem), vhodný např. na podvozky aut, čtyřkolky, motokrosové stroje, zemědělské stroje, lodě, výrobní linky atd.

Po aplikaci na auto nebo motorku mohu potom do myčky?
Ano, pokud jste zvyklý na myčku, ale doporučujeme umýt pouze čistou vodu a saponát použít jen jednou za čas. Kyselé saponáty zbytečně snižují účinnost přípravku. V případě, že se bez saponátu neobejdete doporučujeme přípravek pro max. ochranu používat častěji.

Můžu použít na voskované části nebo jak si to vůbec rozumí s voskem?
ACF-50 & Corrosion BLOCK mají penetrační vlastnosti, to znamená, že pronikají do povrchu. V případě, že máte část stroje ošetřené voskem, tak Vám přípravek ACF-50 nebo CB vosk vyzdvihne z povrchu a stane se z něho mazlavá hmota která zanechá šedý film. Doporučujeme před aplikaci ACF-50 nebo CB povrh zbavit vosku a to aktivní pěnou či saponátem. Důležité je ACF-50 nebo Corrosion BLOCK aplikovat na suchý povrch.

Jak to mám po aplikaci dále ošetřovat?
Je dobré si při první aplikaci ponechat hadřík se kterým se roztíral přípravek ( pokud není moc znečištěný). Tento hadřík je již napuštěný přípravkem a je dobrý k preventivním ošetřením. Druhým hadříkem vždy dotřít do sucha. U motocyklů např. klínu, svodů, spodní část motocyklů, zadní kyvná vidlice, přední vidlice. U automobilů, přední nárazník, maska, prahy,  lemy kolem podběhů, elektrony ( kola z lehkých slitin ).  U kol, středník, zadní vidlice, rám. Tzv všechny části které jsou na stroji odhaleny a jsou mechanicky napadány jízdou v provozu ( prach, drobný písek atd.. ). V případě potřeby znova aplikujte přípravek zejména na namáhané části vystaveny vnějším vlivům.

Čím to mám po aplikaci umývat?
Doporučujeme umývat pouze čistou vodu a saponát použít jen jednou za čas. Kyselé saponáty zbytečně snižují účinnost přípravku. V případě, že se bez saponátu neobejdete doporučujeme přípravek pro max. ochranu používat častěji.

Na co si mám dát pozor, na co to nemám aplikovat?
Přípravek neaplikujte na brzdy a pneumatiky. Není také určen na LCD obrazovky, sklo a kůži. V případě, že se dostane na brzdy, tak je prosím odmastěte. Pneumatiky stačí opláchnout jarovou vodu.  V případě, že tím umyjete sklo nebo aplikujete na kůži, materiálům se nic nestane ani neovlivní jejich kvalitu, jen na to není určený. Neaplikujte na povrchy ošetřené voskem - nejdříve vosk odsraňte a poté na čistý, suchý povrch přípravek aplikujte.

Co to dělá s plastem?
Přípravek je určen i na plast tak lakované povrchy. S tím, že hlavní funkce je jejich ochrana a navíc je vyčistí, obnoví a dodá lesk.

Je to i na chrom, co to udělá s chromem?
Ano, přípravek je učen i na chrom, který ochrání, vyčistí a naleští. Na chromu se např. při pravidelném používaní nebudou dělat bílé tečky od soli, protože přípravek chemicky neutralizuje účinky soli.

To je nanotechnologie?
Ne, není to nanotechnologie.

Může se po aplikaci přelakovat?
Ano, v případě, že chcete danný povrch přelakovat, nechte nejdříve přípravek působit cca 2 dny (záleží na stavu ošetřeného povrchu) a poté povrch odmastěte a následně přelakujte.

Můžu použít i na novou motorku, auto…..?
Ano, je ideální přípravek použít na veškeré nové stroje (pozor na voskované části – viz otázka ohledně vosku). Nové stroje chrání již od začátku a zachovají si vzhled a funkčnost nového stroje mnohem déle. POZOR: u některých nových strojů (setkali jsme se napr. u nových motorek) je dokonce v záručních podmínkách, že musíte používat „nějaké“ ochranné přípravky proti korozi, jinak Vám nemusí být uznána reklamace. Ale co přesně už nepíší. Naopak například někteří výrobci letadel přímo v manuálech doporučují používat ACF-50!!!

Odstraňuje korozi?
ACF-50 a Corrosion BLOCK „zabíjí“ korozi, tzn. že proniká do ložiska koroze a tam deaktivuje buňky koroze, kterou zastaví a odstraní . Tím že navíc aktivně působí, koroze na ošetřeném povrchu již nevznikne. Povrchová koroze sama časem zmizí (odpadne, kov změní barvu), hlubší korozi buď po ošetření mechanicky odstraníte a přípravek na místo znovu nastříkáte nebo počkáte až sama časem zmizí. Na mechanické odstranění doporučujeme naše houbičky „MotoDream“, které fungují doslova jako zmizík.

Odstraňuje oxidaci?
ACF-50 a Corrosion BLOCK oxidaci „zabije“ tzn., že proniká do ložiska oxidace  a tam deaktivuje buňky oxidace, kterou zastaví a dál již nebude vznikat a rozšiřovat se. Samozřejmně se zlepší i vzhled ošetřeného povrchu. Ale pokud si přejete např. aby hliník vypadal opět jako nový,  doporučujeme naše čistící a leštící houbičky „MotoDream“, které fungují doslova jako zmizík a vyleští povrch do opětovného lesku.

To je vlastně něco jako korozin?
Ne, korozin sice odstraní stávající korozi ihnet, ale ta tam po čase opět vznikne. ACF-50 a Corrosion BLOCK „zabíjí“ korozi, tzn. že proniká do ložiska koroze a tam deaktivuje buňky koroze, kterou zastaví a odstraní. Tím že navíc aktivně působí, koroze na ošetřeném povrchu již nevznikne.

Mohu používat také na řetěz?
Ano, řetěz vyčistí a ochrání proti korozi. Po nanesení je ale potřeba přebytečnou emulzi setřít so sucha a následně odmastit např. jarovou vodou a poté namazat standartním mazivem na řetěz.